17-05-2012 - Reisverslag uit München, Duitsland van Tosse Bontje - WaarBenJij.nu 17-05-2012 - Reisverslag uit München, Duitsland van Tosse Bontje - WaarBenJij.nu

17-05-2012

Door: Tosse

Blijf op de hoogte en volg Tosse

18 Mei 2012 | Duitsland, München

Week 6 van mijn stage zit er inmiddels bijna op. Een lange werkdag net achter de rug, dus inmiddels aardig moe weer. Goed nieuws! We hebben vanaf vandaag internet in ons appartement in Karlsfeld. Heel chill dus! We is trouwens Julian(mijn kamergenoot) uit Duitsland en Vanessa(mijn huisgenoot uit Engeland). Het was gewoon een kwestie van naar de buren lopen, vragen of we hun wifi mogen gebruiken en dat was geregeld. Toen we aanboden om er 5 euro p.p. per maand ervoor te betalen moest hij lachen en zei hij dat dat niet nodig is. Super chill zo'n buurman.

Op m'n werk gaat het wel aardig. Ik heb het vooral heel erg naar mijn zin met mijn collega's. Het contact met mijn baas is om zacht uit te drukken: niet super. Maar goed dat is inmiddels het bekende verhaal.
Vandaag kwam de vrouw van onze baas naar kantoor toe met een verrassing. Ze had thuis wafels staan bakken, mascarpone gemaakt en verse aarbeien gesneden. Daarmee kwam ze 's middags naar werk toe, waar we natuurlijk allemaal wel zin in hadden! Lekker tussendoortje en echt heel veel gelachen in een half uur tijd.

Van de week heb ik op mijn vrije dag iets minder leuks, maar wel zeer interessants gedaan! Ik ben met mijn Nederlandse collega Bianca naar concentratiekamp Dachau geweest. Een nuttige besteding van onze vrije dag en echt heel indrukwekkend. Ik heb wat foto's gemaakt die ik direct erbij zal zetten.

Morgen nog ff werken en dan zaterdag weer lekker een vrije dag. De dag van de Championsleague finale, kortom gekkenhuis hier in de stad! En bovendien gratis bier als Bayern München wint de rest van de avond haha. In elk geval samen met mijn collega's die meegaan een gezellig dagje van maken in de stad!

Nu maar slapen, want morgen dus weer gewoon een normale werkdag.

  • 18 Mei 2012 - 05:49

    J:

    Goede morgen moppie! :-) Succes met werken vandaag! Zet hem op! Nog even volhouden en dan kun je lekker feesten morgen. Dikke x

  • 18 Mei 2012 - 07:43

    Ma:

    Hoi Tos,
    Wat goed dat je naar Dachau bent geweest dan weet je weer hoe belangrijk het is dat wij in vrijheid leven. Een lief mens die vrouw van..... zo kunnen jullie weer iets positiefs ervaren op het het werk.
    Nog even volhouden en genieten van het bruisende voetbalverhaal en dan zijn je vrienden er al bijna en........
    knuf son

  • 19 Mei 2012 - 09:09

    Lenny:

    Hey die Tosse :-)

    Wat fijn om weer van je te horen!!
    Leuk al die verhalen van je! Ik kijk trouw iedere week naar je reisverslagen.(maar dat was vlgs mij wel duidelijk)
    Wat een verrassing, die lekkere waffels van de vrouw van je baas, gebeurt er nog iets leuks op je werk!!!
    Ben wel erg blij voor je dat je fijne collega,s hebt,maarja, jij ben sociaal en positief ingesteld dus hoe kan het ook anders!
    Vlgs mij heel indrukwekkend, daar in Dachau... al dat leed ( vroeger)...Ja, dat mogen wij nooit vergeten!
    Lieve Tosse, geniet vandaag van je vrije dag, enne... nog even he ;-) , Komt goed!! Liefs van ons alle 4

  • 11 Juli 2012 - 18:21

    HELLO:



    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, München

Stage München

Ruim drie maanden voor school op stage in München!

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2012

17-05-2012

07 Mei 2012

07-05-2012

28 April 2012

Week 3

17 April 2012

Week 2

11 April 2012

Week 1
Tosse

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 10308

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 Augustus 2014

Afstuderen!!

06 April 2012 - 17 Juli 2012

Stage München

Landen bezocht: