Week 1 - Reisverslag uit München, Duitsland van Tosse Bontje - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit München, Duitsland van Tosse Bontje - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Tosse

Blijf op de hoogte en volg Tosse

11 April 2012 | Duitsland, München

Goeie morgen,

mijn eerste drie dagen van werken zitten er al op, net als mijn eerste vrije dag gister. Alles gaat goed tot nu toe en ik begin een beetje te wennen aan mijn nieuwe onderkomen! Het ziet er goed uit, alleen gewoon nog ff wennen. München is een leuke stad, ik ben gister voor het eerst even rond gaan kijken. Ik was vooral op zoek naar een fiets, zodat ik vanaf naar mijn werk kan vanaf mijn appartement. De eerste dagen op 't werk gingen goed en best wel snel voorbij. Ik moet eerst wennen aan alle info en nieuwe programma's, maar dat zal niet lang meer duren.

Ik moet een eigen onderdeel van een website gaan maken, met een tekst over culinair Ligurie(de streek in Italie waar dit bedrijf zich op richt). Ik moet de tekst in het Nederlands, Duits en Engels maken, dus dit lijkt me een leuke taak!
Ik ga binnenkort een fotocamera proberen te kopen, maar tot die tijd zal ik via mijn telefoon foto's proberen te plaatsen.


Iedereen bedankt voor alle leuke reacties tot nu toe! Ik ga maar een aan het werk. Tschüss!

  • 11 April 2012 - 15:00

    Buufie:

    Heeee Tosss!
    Fietsen hebben die duitsers vast zat ;) muhahaa
    maarre, nice dat je nu al een eigen onderdeel moet maken, doe je goed!
    Goed bezig topper!
    xx

  • 11 April 2012 - 17:29

    Ma:

    He tos,
    Fijn je gesproken te hebben en succes morgen met je vrije dag en lekker sporten air hockey of zo iets.
    love s

  • 11 April 2012 - 19:17

    Jb:

    Xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 April 2012 - 06:04

    Vinesh:

    Hey Tos!

    Fietsen zou ik ook eens moeten gaan doen, maar ja luiheid slaat toe als je gratis OV hebt!
    Doe je best voor je opdracht, dan horen we wel hoe het is afgelopen.

    Veel plezier! xxx

  • 12 April 2012 - 07:10

    Lenny:

    Hoi Tosse,
    Zo te lezen gaat het je allemaal goed af! Maar eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht van je!
    Gisteren heeft je voetbalteam verloren :-( Ik denk dat het inmiddels al oud nieuws is voor je.
    Ik ben met renske gaan kijken want raymond was ziek.
    Maar alle aanmoedigingen hebben niet geholpen..jammer!
    Ik heb wel vaak je naam gehoord, en geloof dat ze je wel erg missen!!
    Ik wens je een fijne dag!! Groetjes van ons viertjes!!

  • 12 April 2012 - 19:32

    Chantal:

    He die Lieve Tosse,

    Wat leuk je verslag te lezen, als het goed is ben je geslaagd voor je fiets? En voor een nieuwe mobiel ook?

    Je opdracht klinkt gaaf, ik denk dat het je ook heel goed zal gaan lukken, gaaf zo'n knappe neef in de familie te hebben.

    Ik wil heel graag meer foto's zien, even wachten op je nieuwe camera, zijn je directe collega's leuk? Heb je al "leuke" Duitse meisjes ontmoet? Je weet het he, gewoon weer terugkomen naar Nederland, dat hebben we afgesproken.

    Finn zijn schoolfoto's komen bijna binnen, zal ik je gelijk een opsturen (en 1 van ons allemaal in onze "nieuwe" auto, dan heb je ons toch een stukje bij je.

    Succes daar Tos, ik mail je ook nog via je gewone mail en we appen natuurlijk.

    Hvj

    XXXXXXX

    Chantal

  • 12 April 2012 - 19:37

    Odin:

    hey tosse wat een leuke verslagen, voor je nieuwe mobiel is het gelukt
    de opdracht gaat je zeker lukken echt gaaf.
    maar je moet niet te lang naar mooie meiden staren in duitsland want je moet wel weer terug komen anders ga ik je slaan mwuhahahaha
    nou het is leuk voor je en iedereen houd van jou

    xxxxx
    odin

  • 17 April 2012 - 09:36

    Lenny:

    hey Tosse,
    Hoe is die? ik lees geen nieuwe reisverslagen meer! Vond ik net zo leuk!! Ben je erg druk?
    Niels vertelde ons dat je nu een fiets hebt, fijn voor je, kun je makkelijker naar je werk. En de omgeving een beetje verkennen.
    Het lijkt mij wel mooi daar (foto)
    Ik hoop dat het goed met je gaat en denk erom... je wordt niet vergeten door ons!! We denken aan je!!
    Veel liefs van de Tersteegjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, München

Stage München

Ruim drie maanden voor school op stage in München!

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2012

17-05-2012

07 Mei 2012

07-05-2012

28 April 2012

Week 3

17 April 2012

Week 2

11 April 2012

Week 1
Tosse

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 10307

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 Augustus 2014

Afstuderen!!

06 April 2012 - 17 Juli 2012

Stage München

Landen bezocht: