Week 3 - Reisverslag uit München, Duitsland van Tosse Bontje - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit München, Duitsland van Tosse Bontje - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Tosse

Blijf op de hoogte en volg Tosse

28 April 2012 | Duitsland, München

Zo de derde week zit er al weer op! De tijd is best wel snel gegaan moet ik zeggen. Nog maar elf weken te gaan haha. Ik zit terwijl ik dit aan het typen ben ondertussen naar FC utrecht te luisteren die inmiddels 1-0 voorstaan. Als ze zo doorgaan gaan we nog Europa in ook!

Op mijn werk gaat het goed, heb verschillende soorten taken en dingen te doen. De tekst voor die website is inmiddels af en als het goed is gaat deze week dat gedeelte de lucht in. Voor de rest moet ik wat marketing dingen doen en vertaalwerk. De band met m'n collega's is steeds beter, dus dat is super. Ik heb afgelopen week ook heel veel leuke dingen gedaan.


Een van de jongens kreeg geen verlenging van zijn visum en is inmiddels daarom terug naar Albanie. Daarom hadden we dinsdag een afscheidsetentje voor hem met het hele team. Lekker gegeten en in het restaurant waar we zaten werd ook nog eens Barcelona-Chelsea uitgezonden op 4 tv's en een groot scherm. Prachtige combinatie! Na het eten uitgeweest met z'n allen. Woensdag ben ik samen met een Nederlandse collega van me naar de Englische Garten gegaan, een park in München. Daar hebben we rondgelopen en ff wat gegeten. Was leuk en best wel lekker om ff met haar Nederlands te kunnen praten.
's Avonds ging niemand mee naar de stad, waar in de iedere kroeg Real-Bayern uitgezonden werd. Ik ben toen maar alleen gegaan, omdat ik dat natuurlijk niet wilde missen. Het was zeker een goede keus, want ik heb een topavond gehad. Voornamelijk dankzij de uitslag natuurlijk.

Vandaag heb ik m'n tweede vrije dag van de week. Lekker dagje gehad. Ben gisteravond wezen stappen met Andris een collega van me, erg gezellig steeds om met hem uit te gaan enzo. Vandaag uitgeslapen, daarna een bbq gehad met m'n collega's vanwege de verjaardag van Massud, daarna ben Bianca(Nl'se collega) naar een meer geweest hier in de buurt en daar ff een duik genomen en in de zon gelegen. Het is namelijk al een paar dagen heerlijk weer. Vandaag was het zelfs 33 graden ofzo. Morgen gaat onze baas het zwembad volledig klaar maken, dus dat wordt genieten daarna(foto's volgen). We hebben namelijk een zwembad in de tuin, vervelend hoor.
Nu zit ik dus lekker fc utrecht te luisteren, straks een filmpje kijken en dan morgen weer werken.


Pa en ma komen aankomend weekend naar mij toe voor een paar dagen! Echt super, heel erg veel zin in. Ik heb zaterdag en zondag vrij geregeld, dus genoeg tijd om wat leuke dingen te doen.

Vrijdag hebben we presentatiedag. Op die dag vaak aan het eind van de maand of het begin van de nieuwe maand presenteert iedereen wat hij heeft gedaan die maand en wat hij gaat doen de komende maand. Lijkt me best wel leuk!

Ik mag niet boven mijn werk wonen vooralsnog, dus dat is wel ff jammer. Maar ik blijf dus gewoon lekker in het appartement waar ik nu zit en ga het daar gewoon leuk maken. Komt helemaal goed! Nu nog ff lekker genieten van mijn vrije dag en dan vanaf morgen zes dagen werken.



  • 29 April 2012 - 09:18

    Ineke De Bruin:

    Hee die tosse,Ondertussen ben je wel aangekomen lees ik.
    Meer contact,sociaal leven groeit,lekker wezen stappen,ook alleen dat betekend dat je lekker in je vel zit.En als klap op de vuurpijl,pa en ma komen,super leuk.Hoe zit dat een duik nemen en in de zon 33graden grapje zeker?Leuke foto s ,en collega s.Fijn om te zien ! geniet met je ouders en dikke knuffel voor jullie.

  • 29 April 2012 - 17:16

    Lenny:

    Heyyy Tosse!!!

    Wat leuk om weer van je te horen, en wat een mooie foto,s heb je! Wat een mooie omgeving.
    Alleen... ik mis je petje, waar heb je die gelaten? :-)
    Fijn dat je buiten je werk om, ook nog leuke dingen doet met collega,s zoals Bbq en uiteten gaan.
    Superrr dat je je ouders volgend weekend gaat zien!! Wat zal jij ( en je ouders natuurlijk ook he!) blij zijn om hun weer te zien!! heerlijk voor je!
    Dan komt Niels toch gewoon een andere keer, komt best goed.
    Tosse, hou je goed he! Geniet van het weerzien met je ouders!
    Veel liefs van ons viertjes

  • 29 April 2012 - 18:38

    Buufie:

    Tosssieeee!
    Wat leuk dat je ouders langskomen, gezellig!
    En top dat je het zo naar je zin hebt nu! :)
    Leuke foto's! En ik ben jaloers op je lekkere weer ;) hahaa
    Enjoy schat! xx

  • 29 April 2012 - 19:22

    Annelies:

    Hallo Tosse,

    Ik volg je belevenissen in München op de voet. Wat fijn dat het het zo naar je zin hebt. Alleen dat zwembad in de tuin lijkt me nou niks :) Maar ja, daar moet je je dan maar overheen zetten. Groeten uit Zevenaar, waar het maar 16 graden is.

  • 30 April 2012 - 08:36

    René:


    Hoi gozer,

    Ik dacht bij mezelf "laat ik ook maar eens wat schrijven op deze site, want anders denkt iedereen dat je alleen maar een moeder hebt die aan jou denkt". Ik vind het leuk om te lezen (en te horen) dat je jezelf er aardig doorheen slaat. De overgang van NL naar München was ook wel erg groot. Maar opgeven zit ons niet in het bloed. en ik ben ervan overtuigd dat je er wat van maakt gedurende de resterende weken. Ik heb er zin in om langs te komen. donderdag rijden we naar Willeke en Willem. Daar slapen we dan om vrijdagochtend het laatste stuk te reizen. zijn we mooi bijtijds in Beieren en kunnen we nog wat van de stad München zien voor we jou weer zien.
    Mis je in meer dan 1 opzicht: ben bijna klaar met de tuin. Was wel en rotklus; veel gewassen grindtegels verwijderd, nieuwe stenen opgehaald en 3 kuub aarde gesjouwd en gestort. Ben nu bezig met de beplanting, dus bijna klaar.
    Dan nog even je kraan fixen, zodat je alle weddenschappen met je zus kunt afsluiten;-)
    Succes met alles en tot gauw.

  • 01 Mei 2012 - 09:34

    Joep:

    Hadietossebontje.
    je vader is alweer voor de derde keer vandaag op onze kamer (en het is pas 9 uur...) om te vertrellen over de reis naar zijn zoon; jij dus. eerlijkheidshalve worden we een beetje moe van hem; hij verwart Kaiserslautern met Karlsruhe en het Brauhaus met het Hardrock cafe. Verzoek aan jou om hem constant te begeleiden. Hoop dat je daarnaast nog tijd en energie hebt om ook nog wat leuke dingen met hem te doen. In ieder geval veel plezier, een geweldige tijd en hopelijk een nederlaag voor bayern in de finale; kun je die duitsers eens zien janken! groet namens alle collega's van je vader.

  • 02 Mei 2012 - 11:52

    Ma:

    Hoi schat,
    Ik vind het top dat wij bijna komen en kan dus niet wachten. Superleuk dat jij kon skypen met onze familie die over is uit canada. Jeff was blij om met jou te kunnen praten. Ons familie feest was echt heeeeeel gezellig.
    De vriedin van Faes en Tom van Jotte hadden hun vuurdoop binnen de familie bontje, wat een geluk voor hun dat jij er niet was ( haha ) dan hadden ze het zwaar.
    Wat gaan we allemaal bekijken in munchen?
    LLLLLLLLLLLLLLLLllloooooooooovvve
    Ma

  • 06 Mei 2012 - 08:36

    Lenny:

    Hoi Tosse,

    Fijn dat je ouders een paar dagen bij je zijn,heerlijk voor je! En wat heeft niels toch een leuke '' familiereunie''!!! zomaar in Munchen.
    Wel ver weg, dat wel, maar ach, je moet wat voor je familie over hebben he! :-) ;-)
    Ik hoop dat je er erg van geniet en wens jullie vandaag een leuke (laatste) dag samen!
    Lieve groetjes van ons (nu) 3 tjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, München

Stage München

Ruim drie maanden voor school op stage in München!

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2012

17-05-2012

07 Mei 2012

07-05-2012

28 April 2012

Week 3

17 April 2012

Week 2

11 April 2012

Week 1
Tosse

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 10305

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 Augustus 2014

Afstuderen!!

06 April 2012 - 17 Juli 2012

Stage München

Landen bezocht: