07-05-2012 - Reisverslag uit München, Duitsland van Tosse Bontje - WaarBenJij.nu 07-05-2012 - Reisverslag uit München, Duitsland van Tosse Bontje - WaarBenJij.nu

07-05-2012

Door: Tosse

Blijf op de hoogte en volg Tosse

07 Mei 2012 | Duitsland, München

Zo alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste reisverslag! Ik heb in de tussentijd heel veel meegemaakt en gedaan weer. Dus gegoeg om over te vertellen. Het belangrijkste in de afgelopen dagen is het bezoek van mijn ouder en Niels geweest. Die zijn afgelopen Donderdag gaan rijden en kwamen Vrijdag aan in München. Een klein detail was dat ik totaal niet wist dat Niels mee zou komen. Dus toen ik bij mijn appartement aankwam, mijn ouders gedag had gezegd en met hun naar de voordeur toeliep, kwam Niels ineens uit de bosjes!

Vanaf dat moment ging de tijd heel snel, onder het bekende motto de tijd gaat snel als het gezellig is. Ik heb echt een topweekend gehad. We zijn uit eten geweest twee keer, hebben een rondrit gedaan door de stad, we zijn in een toren van 189 meter gegaan met een prachtig uitzicht over München en zelfs een uitzicht tot aan de Alpen. We hebben ook het Hofbrauhaus in München centrum bezocht, wat echt heel leuk was. Het was gezellig om ff weer de mensen om me heen te hebben die belangrijk voor me zijn. Dat maakte het afscheid misschien wel des te lastiger. Foto's komen zeker nog, maar pas over een paar dagen!

Ik heb ook veel leuke dingen weer met collega's gedaan en ik kom net terug van twee uur sportschool! Dat was echt lekker om ff weer te sporten. Ik mag vanaf nu onbeperkt gebruik maken van een fitness centrum hier in de buurt.

Daarnaast heb ik toen mijn ouders kwamen allemaal leuke dingen gehad uit Nederland. Heel veel leuke kaarten, spullen en vooral veel lekker eten. Bedankt daarvoor!

Ik kijk heel erg uit naar de Championsleague finale over 12 dagen, wordt echt een gekkenhuis hier denk ik. Voor die tijd ga ik zeker nog een update plaatsen.

Op mijn werk gaat het goed, ik heb vandaag de beoordeling van mijn baas gehad(tussentijds) en hij was zeer positief daarin, dus dat is goed nieuws! Deze week ben ik Donderdag en Zaterdag vrij, dus maar weer wat leuke dingen plannen om te doen.

Tot snel! Groeten uit München.

Ps. Misschien komen er vrienden van me hier naar München, dat zou superleuk zijn!

  • 07 Mei 2012 - 21:53

    Buufie:

    Tosssssie!
    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad met je ouders & niels!
    Supertoffe verassing! :)

    Wat goed dat je ttbeoordeling zo goed is! Topper!

    keep enjoying!

    Liefsss!

  • 08 Mei 2012 - 17:16

    J:

    hi lieffie! Ik ben de afgelopen week zo druk geweest..Ik ga je vd week even mailen!! (L)(L) XXX

  • 08 Mei 2012 - 18:35

    Lenny:

    hey Tosse!!

    Leuk om weer van je te horen!! Jaaahaaa, ik heb (bijna) alle prachtige verhalen gehoord van Niels,:-) geweldig!
    Ben blij voor je dat je het super hebt gehad met je ouders en Niels, echt te gek!!
    Bedankt voor je leuke kaart, deze hangt te pronken in de huiskamer,
    Oh, en wat hebben Niels en wij een voorpret gehad voordat hij naar je toe ging, ;-) jij wist lekker van niets en dacht dat Niels op familiereunie ging in limburg...ha, ha ha :-)
    Fijn Tosse, dat je een goede beoordeling hebt gehad, dat verdien je!!!
    Wat heerlijk dat je nu ook kan gaan fitnessen, goed zo!
    Tosse, hou je taai daar! We denken aan je. Lieve groetjes van de Tersteegjes

  • 08 Mei 2012 - 18:59

    Lenny:

    Oh ja, dat vergat ik helemaal te zeggen,
    NIELS HEEFT HET SUPERRRR GEHAD BIJ JE!!! Liefs

  • 14 Mei 2012 - 07:47

    Lenny:

    Hoi Tosse!!

    Hoe is het met je? Alweer een week voorbij! Mooie foto,s heb je gemaakt!
    Leuk, die ene foto samen met Niels, alleen wel ERG jammer dat die glazen daar zo klein zijn, wat een krente kakkers daar zeg! hadden ze niet iets groters ;-) ? Wel een kleine tegenvaller!!!
    Heb je al gezwommen in het mooie zwembad? Ziet er
    goed uit! Zoiets zoek ik ook nog, voor in onze tuin...
    9 juni begint het e k , dus da,s wel leuk voor je!! Ik wens je het allerbeste en groet je vanuit het verre Ijsselstein :-) Doei!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, München

Stage München

Ruim drie maanden voor school op stage in München!

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2012

17-05-2012

07 Mei 2012

07-05-2012

28 April 2012

Week 3

17 April 2012

Week 2

11 April 2012

Week 1
Tosse

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 10303

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 Augustus 2014

Afstuderen!!

06 April 2012 - 17 Juli 2012

Stage München

Landen bezocht: